Наводимо критерії за якими спеціалісти УЦОЯО будуть оцінювати роботи учасників ЗНО з англійської мови.
Критерій а. Змістове наповнення опрацювання умов, зазначених у ситуації
а1 – перша умова- умова опрацьована повністю - 2 бали;
- умова лише згадана - 1 бал;
- умова не опрацьована й не згадана - 0 балів;
- умова опрацьована повністю - 2 бали;
- умова лише згадана - 1 бал;
- умова не опрацьована й не згадана - 0 балів;
- умова опрацьована повністю - 2 бали;
- умова лише згадана - 1 бал;
- умова не опрацьована й не згадана - 0 балів;
Критерій b. Структура тексту та зв’язність
b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті).
2 бали.
Текст укладено логічно й послідовно. З’єднувальні елементи забезпечують зв’язок між частинами тексту на рівні змістових абзаців, а також окремих речень в абзацах. У тексті наявні сполучники сурядності та підрядності, слова-зв’язки, вставні слова тощо.
1 бал.
Логіка викладу частково порушена. З’єднувальні елементи між частинами тексту на рівні змістових абзаців та окремих речень в абзацах наявні частково.
0 балів.
З’єднувальні елементи відсутні, робота складається з набору речень
b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (особистий чи офіційний
лист).
2 бали.
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту повністю відповідають меті написання. У листі використовуються лексичні та граматичні структури, прийнятні для письмових висловлень приватного чи офіційного характеру. Лист оформлено відповідно до правил написання та оформлення листів у країнах, мова яких вивчалася
1 бал.
Стиль висловлення, ознаки відповідно до формату тексту частково відповідають меті написання, наявні порушення основних вимог
0 балів.
Ознаки відповідно до формату тексту не відповідають меті написання висловлення або відсутні
Критерій с. Використання лексики
- лексична наповнюваність;
- володіння лексичним матеріалом.
Продемонстровано достатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації. Можлива наявність лексичних (не більше трьох) помилок, які не впливають на розуміння написаного.
1 бал
Недостатній словниковий запас для вирішення заданої комунікативної ситуації. Наявні лексичні помилки, що заважають адекватному сприйняттю окремих речень або абзаців.
0 балів
Через велику кількість лексичних помилок зміст висловлення незрозумілий.
Критері d. Використання граматики
- морфологія;
- синтаксис;
- орфографія
Робота не містить помилок або наявні помилки (не більше восьми), що не заважають розумінню написаного, крім помилок на:
- вживання числа і особи в дієслівних часових формах;
- порушення порядку слів у реченні;
- вживання частки to з інфінітивом;
- вживання незлічуваних іменників (типу advice).
1 бал
Наявні помилки, що заважають розумінню написаного або значна кількість помилок (більше восьми), у тому числі грубі, що не заважають розумінню написаного
0 балів
Велика кількість помилок, що унеможливлюють розуміння написаного
Додаткові умови оцінювання ЗНО з внглійської мови
Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 балів.Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або за критерій d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 балів.
Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 балів
*********************************
Цікавить Вступ до ВНЗ?
Підписуйтеся та спілкуйтеся у Facebook спільноті блогу про вступ та на записи у Google+
*********************************
Немає коментарів:
Дописати коментар
Маєте власну думку? Не соромтеся, поділіться з читачами!