12 липня 2017 р.

Електронний кабінет вступника 2017

Вхід у електронний кабінет вступника

Інструкція подання електронної заяви на вступ до ВНЗ та реєстрації електронного кабінету вступника

Електронний кабінет вступника

Запитання -відповіді у роботі електронного кабінету вступника

****************************************
Цікавить Вступ в 2017 році?
Підписуйтеся та спілкуйтеся у Facebook спільноті блогу та на записи у Google+




****************************************


Сервic пiдтримки з питань реєстрації електронного кабінету вступника


Електронна пошта:
ez@inforesurs.gov.ua

Консультаційний телефон:
(044) 239-86-18
(095) 281-13-54
(067) 551-24-74
(093) 342-38-63

Графік роботи:
з 9.00 до 18.00 (крім вихідних днів)

Служба підтримки роботи сервісу подання електронних заяв повідомляє:
З питань зміни статусів у кабінетів вступника, рекомендацій до зарахування на бюджет (контракт), висвітлення рейтингових списків на сайті ВНЗ або системи «Конкурс», термінів та строків зарахування та подання оригіналів документів, врахування під час вступу пільг або права на першочергове зарахування звертайтесь безпосередньо до обраного ВНЗ.

Якщо Ви вже подали заяву до навчального закладу, контактну інформацію про його ПРИЙМАЛЬНУ (ВІДБІРКОВУ) КОМІСІЇ можна знайти в даних цієї заяви у КАБІНЕТІ ВСТУПНИКА.



27 коментарів:

  1. Доброго дня,я не можу відкрити свій електроний кабінет ,пише що невідома помилка сервера ,шо робити?

    ВідповістиВидалити
  2. Не удается получить доступ к сайту. Превышено время ожидания ответа от сайта: Таковы сообщения вместо входа в личный кабинет и сайта "освітавсім". Ну и как подать заявления для поступления? Не спать и пытаться зайти среди ночи? Все как обычно - через одно место, но все для людей, все для удобства:( Зато без коррупции. Но и без результата.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 2 сотні тисяч нетерплячих вступників поклали систему.
      Почекайте тиждень щоб вони заспокоїлися, тоді змоджете подати заяви. Система щороку перші 2-3 дні працює з проблемами, так як усі хочуть вже і зараз подавати заяви на вступ.

      Видалити
    2. Я це розумію. Спромігся зайти до кабінету. Але подавати заяви неможливо через відсутність конкурсних пропозицій. Якщо передбачено термін із 12 до 25 липня подавати заяви, то чому в нас крадуть цей час (уже другий день), а пропонуєте ще тиждень чекати:( Гарантуєте, що зміни через тиждень будуть на краще?

      Видалити
    3. Організатори цього року щось зовсім невідповідально поставилися до завдання зорганізувати належно роботу системи подання заяв.

      Видалити
    4. Учора звернувся до Міносвіти із запитанням, чому досі відсутні конкурсні пропозиції по деяких ВНЗ за ліцензованими спеціальностями. Сьогодні отримав відповідь, що скоро, протягом доби у кабінетах повинні бути опубликовані усі пропозиції. Чекаєм.

      Видалити
    5. Аноніму, який пропонував тиждень зачекати, тому що "щороку система не працює перші два-три дні": Ну і хіба це нормально? Якщо система вступу повинна працювати з першого дня? Так скоро до "права звичаю" дійдемо. Негарна це звичка:( Зараз то більш-менш нормально все функціонує, але скільки нервів потрачено було у перші дні! На другий день хотів скористатись сервісом підтримки кабінету. На жоден із телефонів неможливо дозвонитись. І хай би зайняті вони були - так ні, один вимкнено, інший з автовідповідачем, на якому не вставлена плівка!!! Надіслав на ел.адресу підтримки сервісу заявку та скріншот помилки (на червоному фоні службова "краказябра"), що призводила до некоректної реєстрації заяв до ВНЗ без данних балів ЗНО. Відправив цього листа ще 13.07.17. Сьогодні вже ранок 20.07.17. Думаєте, хтось відповів мені? Заспокоїв, або подякував за звернення, надав пораду що робити? Да те там:( Відколи ті, хто повинні відпрацьовувати свій "хліб" і робити свою роботу, тим паче державну, не змінять свого ставлення до свої обовязків, так і будемо опановувати "право звичаю", пояснюючи, що це нормально, коли декілька днів (наших, гарантованих Державою!, днів) нічого не працює! Що може бути "нормального", коли сервіс не відповідає на листи і ніхто не знімає слухавки службових телефонів! Подивився учора прес-конференцію МОН. Вибачення та згадування про вірус "ПЕТЯ.А":( І про те, що вони працюють ночами, щоб усе було добре! Ну просто ГЕРОЇ... То ми ще повинні їм дякувати за таку роботу? А може навіть нагородити преміями? Ні - треба, щоб конкретні службові особи понесли реальну відповідальність за провал цьогорічної вступной кампаніі. Так буде справедливо...

      Видалити
    6. Сірожа, ту ти подумай головою, 250 тис абітурієнтів у всіх якісь питання для усіх повинні працювати телефони, скільки треба обслуговуючого персоналу щоб усім було вгода? тисяч 10, нє? до одного оператора 25 вступників і то вже трохи забагато. Де їх набрати ці 10 тис людей на місяць роботи? Це одне містечко-райцентр населення. Щоб не було цих канітєлєй певно потрібно як колись доки в руки і вйо в приймальні комісії до києва 500 км до львова 700 до Харкова 800. Так було би кращею, нє?. Не треба було би перші 3-4 дні не знаходити собі місця бо ж воно висне, краще би в чергах стояти від 5 ранку. День в черзі день дорога і так кілька ВНЗ. Сірожа а зараз воно ж працює, і ще тиждень є часу щоб подавати правда ж? Списки тобі для чого зараз, Списки тобі потрібні 1 серпня (ну добре 27 липня, тоді вже не подають) щоб бачити вступив чи не вступив і чому якщо не вступив.

      Видалити
    7. Шановний! По-перше, на рахунок рейтингових списків з Вами цілком згоден. Але про них ані-пари з моїх не було:)По-друге, щодо "зависання" системи у перші дні: хіба не могли відразу спрогнозувати наплив користувачів і завчасно "підтягнути" додаткові сервери? Підключили їх лише на третій день, саме завдяки цьому система наразі і функціонує. Вважаю, що "наплив" вступників, які саме зараз працюють у своїх ел.кабінетах, анітрохи не зменшився. По-третє, телефони підтримки сервісу можна і потрібно було зробити много-канальними. І так, на період кампанії збільшити кількість операторів. Можливо за рахунок волонтерів, чи я знаю. Учора на брифінгу МОН "Екватор" перший заступник міністра пан Ковтунов назвав реальну цифру абітурієнтів - біля 150-160 тис., аж ніяк не 250 тис. Так і не всі вони відразу "повисли" на телефонах. А як на рахунок наведених мною прикладів щодо вимкнених телефонів у робочий час? По-четверте, я не згадував і не казав, що краще стояти в чергах до приймальних комісій і їздити по всій країні. Запроваджена система - це дуже добре і це є дійсно прогрес, у т.ч. антикорупційний. Але гарно і правильно, коли вона працює, саме у той період, який передбачено законодавчими актами. А як не працює - то хтось у цьому винен і повинен відповідати. А для наступних кампаній таких недобрих "звичаїв" і "традицій" не повинно бути. Для цього відповідальним особам треба робити висновки.

      Видалити
    8. Ну бовдури вони трохи, не могли зрозуміти кілька місяців до того, що ЄДЕБО їм прийдеться переробляти, багатоканальність вона то є, але що вона дає, якщо потрібна людина-оператор, чи краще зробити чергу не на пів години а на 2-3 години щоб висіти на телефоні, тоді на 044 з областей по 200-300 грн за дзвінок буде тягнути. А щодо останніх речень, то подібно можна звинувачувати міську владу, що на мостах між правим і лівим берегом та на в'їзді виїзді з Києва, особливо в сторону Житомира і Проспект перемоги часто стоїть у пробках, що ж вони не можуть це вирішити, доріг добудувати, здня в день, щоп'ятниці одне і те ж, за свята мовчу. По серверах є нюанси також, часом не в сервері проблема, а в ПЗ, яке не може обробити запити, або ж завантажує сервер надто сильно через якийсь баг розробки.

      Видалити
  3. При подачі заяви через ел. кабінет вступника до конкретного ВНЗ, з відмічанням усіх позицій, у т.ч. з вибором конкретних сертифікатів і результатів ЗНО - після натискання подати заяву: вискакує червоне віконце з написами англ. мовою. Переклад свідчить, що нібито відбулась технічна помилка через якісь бази данних, і заяву скасовано. Але у розділі подані заяви вони висвітлені як подані. Чи серйозна така помилка і чи не вплине вона на результати? Чи хтось зтикався з подібною помилкою? Жоден із телефонів підтримки сервісу не відповідає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помилка виникала на браузері ОПЕРА. За сплином декількох годин скористався альтернативним браузером - Мозілла, результат був позитивним. Результат вказаної помилки (сама природа її мені невідома), виразилася у тому, що при перегляді поданної заяви у самому нижньому розділі щодо даних ЗНО, інформація взагалі була відсутня. Тому помилкову таку заяву скасував і подав нову через Мозілу. Тепер при перегляді заяви данні ЗНО відображаються. Хоча і з технічними розходженнями. Так, при реєстрації кабінету сертифікати ЗНО за 2017 рік (у минулому році ЗНО не здавалось), випуск зі школи цього року, а при перегляді поданної конкретної заяви до ВНЗ підтягуються дані, що сертифікати за 2016 рік. Бали і номер сертифікату вірні.

      Видалити
    2. Як зясувалось сьогодні, причина помилки була зовсім не у браузері. Учора глючив сам сервіс. Тому що сьогодні без будь-яких проблем, червоних повідомлень про помилки: вдалось корректно подати заяву через браузер ОПЕРА.

      Видалити
    3. чекаємо конкурсні пропозиції. Та добре би було узнати інформацію на Вступ інфо 2017 про конкурс і рейтинг абітурієнтів

      Видалити
  4. Ще жодного року не було такого бардаку, як зараз. Роблю висновок, що вступна компанія 2017 саботується на державному рівні. Цікаво, чи відповість хтось за це. П'ятий день подачі заяв, сайт ВСТУП ІНФО лежить, кабінет зареєструвати моя дитина досі не змогла, інформація про місця по ВУЗах практично відсутня, а нам рекомендують ще трошки почекати.

    ВідповістиВидалити
  5. Добрый день,при подаче заявления на контракт,высвечивается красная строка"Перевищено обмеження на чотири спеціальності на бюджет" при чем здесь бюджет?Что делать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дзвонити в службу підтримки

      Видалити
  6. Як замінити в розділі "Додаткова інформація" довідку після надання статусу " Потребує уточнення"

    ВідповістиВидалити
  7. Коли нарешті з'являється конкурсні пропозиції?

    ВідповістиВидалити
  8. Є счасливчики що дозвонились у сервic пiдтримки з питань реєстрації електронного кабінету вступника ? З якої спроби та на який з 4-х телефонів ви це зробили?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. якщо в денні години - година спроб на 044 і пів години в черзі, якщо зранку перед 9 годиною то відносно швидко

      Видалити
    2. Мама абітурієнта26 липня 2017 р. о 07:43

      Додзвонилися з 40 спроби на різні номери протягом приблизно години

      Видалити
  9. дуже прикро що вступники вимушені користуватись такою недолугою системою з року в рік, а держпосадовціякі це все влаштували отримують заробітню плату кожного місяця з податків їхніх батьків, ганьба....

    ВідповістиВидалити
  10. Чи можна буде уточнити неправильно заокруглений середній бал атестату після подання першої заяви, і як це зробити?

    ВідповістиВидалити

Маєте власну думку? Не соромтеся, поділіться з читачами!